MENIU

Constatări daune în Vaslui

Constatările de daune pentru autovehiculele pentru care s-au incheiat polite de asigurare RCA la orice asigurator, se realizează direct în service-ul RODAV.
Atunci când aveţi o daună acoperită de o poliţă RCA vă puteţi adresa direct nouă, aducând maşina avariată în service-ul nostru încă din aceeaşi zi* în care v-a fost avariat autovehiculul.
*zi lucrătoare, de luni până vineri.

Conform legislaţiei în vigoare, autoturismul avariat se poate repara în orice unitate autorizată RAR aleasă de către păgubitul RCA. Asiguratorul RCA nu poate impune service-ul în care să vă fie efectuată reparaţia. Acest drept fundamental al consumatorului este precizat în legea RCA.
Conform art. 6 alin 8) din Legea nr. 132/2017 vă puteţi adresa pentru efectuarea reparaţiei oricărei unități reparatoare de automobile care functioneaza în condiţiile legii fără nicio restricţie sau constrângere din partea asiguratorului RCA sau a unităţii reparatoare auto, care ar putea să vă influenţeze opţiunea.


Constatări daune

Ştim ca nu aveti timp de pierdut să mergeţi la firma de asigurări pentru efectuarea constatării daunei. Nu va mai fi nevoie să vă deplasaţi la sediul firmei de asigurări pentru efectuarea constatării daunei, aceasta urmand a fi efectuată direct la sediul RODAV.
Inspectorul de daune al firmei asiguratoare se va deplasa aici şi va efectua constatarea daunei în maxim 3 zile lucrătoare de la solicitarea dvs. sub stricta atenţie a personalului nostru.

Piese originale

Ştim că vă doriţi piese originale!
RODAV foloseşte exclusiv piese originale atunci când vă este reparată maşina. Societatea noastră punându-vă la dispoziţie piesele avariate, documentele de provenienţă ale pieselor noi, precum şi certificatul de garanţie al pieselor originale cu care a fost reparat autovehiculul dvs.

Maşină la schimb cu costuri ZERO pentru dumneavoastră !!!

Stim cât de greu este să vă continuaţi activitatea zilnică fără maşina dumneavoastră.
Pentru perioada reparaţiei, RODAV vă pune la dispoziţie un autoturism la schimb, fără a fi nevoiţi să achitaţi niciun cost pe perioada de utilizare a acesteia. Practic, în momentul în care lăsaţi maşina în service în vederea reparaţiei, o altă maşină vă aşteaptă să o folosiţi, fără niciun cost pentru dumneavoastră.

Timpul de indisponibilizare a maşinii dvs. în service

Ştim că vă doriţi maşina reparată cât mai repede.
Datorită prevederilor din Norma RCA adoptată de către ASF în data de 31 Iulie 2017, inspectorul de daune va putea doar să propună soluţii tehnice iniţiale, urmând ca soluţiile tehnice finale de reparaţie să fie stabilite de către personalul specializat al unităţii service.
Această precizare este importantă pentru că are ca şi consecinţă simplificarea procedurilor dintre asiguratorul RCA şi unitatea reparatoare, conducând la o reducere semnificativă de indisponibilizare a maşinii dvs. în service (o economie de timp ce reprezintă între 3 zile lucrătoare şi 7 zile lucrătoare).

Plata despăgubirii

Ştim că plata despagubirii reprezintă un stres pentru dumneavoastră.
Plata despăgubirii va fi efectuată de către asigurator în contul firmei noastre astfel încât dumneavoastră veţi scăpa de stresul demersurilor pentru avizarea plăţii.

Acte necesare deschidere dosar

Accident cu două autovehicule şi fără vătămări corporale, RCA ( orice asigurator)

  • procesul verbal de constatare amiabilă; acesta trebuie completat cu atenţie de către ambele părţi. Dacă aveţi dubii cu privire la modul în care acesta trebuie completat, nu vă faceţi griji, veniţi direct la service şi veţi fi asistaţi de personal calificat în vederea completării corecte a tuturor rubricilor din formular;
  • seria şi tichetul RCA (sau Cartea Verde, în cazul în care celălalt autovehicul este înmatriculat in străinătate);
  • certificatul de înmatriculare al autovehiculului;
  • cartea de identitate a proprietarului /delegatului;
  • permisul de conducere al şoferului implicat;
  • procura notarială, dacă vehiculul aparţine altei persoane fizice decât proprietarul;
  • delegaţie, dacă vehiculul aparţine unei persoane juridice (firmă / societate de leasing).

Dacă în accident au fost implicate mai mult de două autovehicule sau au rezultat vătămari corporale – RCA ( orice asigurator)

  • procesul verbal/anexa 2 şi autorizaţia de reparaţie eliberate de către Poliţie; în acest caz, nu se poate efectua constatarea amiabilă între părţi;
  • seria şi tichetul RCA (sau Cartea Verde, în cazul în care celălălt autovehicul este înmatriculat in străinătate);
  • certificatul de înmatriculare al autovehiculului;
  • cartea de identitate a proprietarului /delegatului;
  • permisul de conducere al şoferului implicat;
  • procura notarială, dacă vehiculul aparţine altei persoane fizice decât proprietarul;
  • delegaţie, dacă vehiculul aparţine unei persoane juridice (firmă / societate de leasing).

* Actele necesare menţionate reprezintă minimum necesar pentru deschiderea dosarului de daună; inspectorii de daună pot solicita documente suplimentare.

Service Auto

PROFESIONALISM, CALITATE ŞI TEHNOLOGIE

Service-ul RODAV oferă o gamă completă de servicii care vizează diagnosticarea și mentenanța tuturor sistemelor unui autovehicul (grup moto-propulsor, tren de rulare, sistem de direcție, sistem de frânare, instalație electrică, instalație de climatizare, caroserie și accesorii), inclusiv cosmetizarea autoturismului în sine. Service-ul nostru are contracte de colaborare (decontare directă) cu principalele societăți de asigurare din România.

Contact&Locaţie

Ne găsiţi pe: 
Şoseaua Naţională nr.3 Vaslui
Telefon: 0335 411797 / 0755 081308 / 0751 271491

Email: florin.bodroghina@rodav.ro sau Ionut.masgras@rodav.ro


Program de lucru: 
Luni - Vineri - 08.00-17.00 (12.00-13.00-pauza)
Sâmbătă - 08.00-13.00