Câștigi timp, bani și energie

De ce să aplezi la serviciile de constatare daune RODAV?

Ne ocupăm noi de tot procesul

Ştim ca nu aveti timp de pierdut să mergeţi la firma de asigurări pentru efectuarea constatării daunei.

Nu va mai fi nevoie să vă deplasaţi la sediul firmei de asigurări pentru efectuarea constatării daunei, aceasta urmand a fi efectuată direct la sediul RODAV.

Inspectorul de daune al firmei asiguratoare se va deplasa aici şi va efectua constatarea daunei în maxim 3 zile lucrătoare de la solicitarea dvs. sub stricta atenţie a personalului nostru.

Folosim  Piese originale 100%

RODAV foloseşte exclusiv piese originale atunci când vă este reparată maşina.

Ştim că vă doriţi piese originale! Societatea noastră punându-vă la dispoziţie piesele avariate, documentele de provenienţă ale pieselor noi, precum şi certificatul de garanţie al pieselor originale cu care a fost reparat autovehiculul dvs.

Primești maşină la schimb cu costuri ZERO pentru tine

Pentru perioada reparaţiei, RODAV îți pune la dispoziţie un autoturism la schimb

Stim cât de greu este să îți continui activitatea zilnică fără maşina proprie.
Pentru perioada reparaţiei, RODAV îți pune la dispoziţie un autoturism la schimb, fără a fi nevoiţi să achitaţi niciun cost pe perioada de utilizare a acesteia.Practic, în momentul în care lașii maşina în service în vederea reparaţiei, o altă maşină te aşteaptă să o folosești, fără niciun cost pentru tine.

Timpul de indisponibilizare a maşinii tale în service

Ştim că îți dorești ca  maşina  ta să fie reparată cât mai repede.

Ştim că îți dorești ca  maşina  ta să fie reparată cât mai repede.
Datorită prevederilor din Norma RCA adoptată de către ASF în data de 31 Iulie 2017, inspectorul de daune va putea doar să propună soluţii tehnice iniţiale, urmând ca soluţiile tehnice finale de reparaţie să fie stabilite de către personalul specializat al unităţii service.

Această precizare este importantă pentru că are ca şi consecinţă simplificarea procedurilor dintre asiguratorul RCA şi unitatea reparatoare, conducând la o reducere semnificativă de indisponibilizare a maşinii dvs. în service (o economie de timp ce reprezintă între 3 zile lucrătoare şi 7 zile lucrătoare).

Câștigi timp, bani și energie

Plata despăgubirii

Ştim că plata despagubirii reprezintă un stres pentru tine.

Plata despăgubirii va fi efectuată de către asigurator în contul firmei noastre astfel încât tu să scapi de  stresul demersurilor pentru avizarea plăţii.

Vrei să faci o programare pentru constatarea unei daune auto?

Sună-ne la 0745 627 300 / 0235.312463 sau trimite-ne o solicitare folosind formularul de contact  și ne ocupăm rapid de soluționarea problemei tale.

Ce acte sunt  necesare pentru deschiderea unui  dosar de daună?

Dacă în accident au fost implicate două autovehicule şi nu au fost vătămări corporale- RCA ( orice asigurator):
  • procesul verbal de constatare amiabilă; acesta trebuie completat cu atenţie de către ambele părţi. Dacă aveţi dubii cu privire la modul în care acesta trebuie completat, nu vă faceţi griji, veniţi direct la service şi veţi fi asistaţi de personal calificat în vederea completării corecte a tuturor rubricilor din formular;
  • seria şi tichetul RCA (sau Cartea Verde, în cazul în care celălalt autovehicul este înmatriculat in străinătate);
  • certificatul de înmatriculare al autovehiculului;
  • cartea de identitate a proprietarului /delegatului;
  • permisul de conducere al şoferului implicat;
  • procura notarială, dacă vehiculul aparţine altei persoane fizice decât proprietarul;
  • delegaţie, dacă vehiculul aparţine unei persoane juridice (firmă / societate de leasing).
Dacă în accident au fost implicate mai mult de două autovehicule sau au rezultat vătămari corporale – RCA ( orice asigurator):
  • procesul verbal/anexa 2 şi autorizaţia de reparaţie eliberate de către Poliţie; în acest caz, nu se poate efectua constatarea amiabilă între părţi;
  • seria şi tichetul RCA (sau Cartea Verde, în cazul în care celălălt autovehicul este înmatriculat in străinătate);
  • certificatul de înmatriculare al autovehiculului;
  • cartea de identitate a proprietarului /delegatului;
  • permisul de conducere al şoferului implicat;
  • procura notarială, dacă vehiculul aparţine altei persoane fizice decât proprietarul;
  • delegaţie, dacă vehiculul aparţine unei persoane juridice (firmă / societate de leasing).

* Actele necesare menţionate reprezintă minimum necesar pentru deschiderea dosarului de daună; inspectorii de daună pot solicita documente suplimentar.

Nu știți cum să gestionați dosarul de daune sau nu aveți timp pentru aceasta? Aveți întrebări sau obiecții privind pagubele constatate? Vreți să vă asigurați că propunerile inspectorului de daune sunt cele mai bune?

Aveţi dreptul de a solicita serviciile unui consilier de daune  pe care il puteti gasi la RODAV, ales chiar de dumneavoastră! La cerere, acesta poate gestiona dosarul dumneavoastră de daune şi vă poate consilia cu privire la documentele ce trebuie depuse la dosarul de daună, ținându-vă la curent cu desfășurarea lucrărilor de reparații!

Nu știți cum să procedați în cazul unei daune auto acoperită de poliță RCA sau a uneia CASCO?

Notificați asigurătorul cu privire la evenimentul asigurat care a provocat dauna auto, inclusiv cauzele şi împrejurările în care s-a produs acesta! Consultând polița de asigurare sau site-ul asiguratorului, puteți afla detalii privind termenul limită de notificare, mijloacele de notificare și datele de contact pentru punctele de constatare daune din rețeaua asiguratorului respectiv. Suplimentar, pentru informații și suport, contactaţi şi reprezentanţa auto din România a producătorului vehiculului avariat/ distrus!
Aveți dreptul de a va alege punctul de constatare daune! 

După notificarea evenimentului produs, trebuie să vă prezentați la punctul de constatare ales de dumneavoastră şi să urmați procedura comunicată de/ agreată cu asiguratorul, pentru avizarea şi constatarea pagubei materiale suferite. Dacă ați procedat la repararea vehiculului avariat înainte de constatarea de catre asigurator a pagubei materiale suferite, puteți beneficia totuși de despăgubiri în baza unei poliţe RCA, dacă împrejurările și cauzele producerii evenimentului asigurat, precum şi cuantumul pagubei rezultă din actele aflate la dosarul de daună(1).
Verificați dacă aveți același drept şi în polița CASCO!

Aveți dreptul să formulați obiecții! În cazul poliţei RCA, dacă aveți obiecții(2) cu privire la prejudiciile constatate, aveți dreptul să le menționați în procesul verbal de constatare a pagubelor! În plus, dacă prin demontarea sau reparația bunului avariat au rezultat şi alte pagube produse ca urmare a accidentului, ce nu au putut fi constatate inițial, este necesară încheierea unui proces-verbal suplimentar de constatare a pagubelor.
Verificați dacă procedura e similară şi în polița CASCO!

Pentru încasarea despăgubirilor, dosarul de daune trebuie sa fie complet! Asigurați-vă că toate documentele necesare (inclusiv deviz lucrări de reparații, facturi, chitanţe) sunt la dosar! În momentul depunerii documentelor de reparaţie şi a celor necesare solicitării indemnizaţiei de asigurare, asigurătorul să aibă la dispoziţie tot ce îi trebuie pentru închiderea dosarului de daună, prin achitarea despăgubirii!

Pentru detalii privind dreptul dumneavoastră de informare privind polița de asigurare, consultaţi pagina web a Autorităţii de Supraveghere Financiară/ secțiunea Asigurări: – http://www.asfromania.ro